Zijn onbetaalde facturen een reden voor zorg voor jou? Zie jij op tegen het werk om de betaling binnen te krijgen? Denk je dat vragen om de betaling de klantrelatie verstoort?

Waarom is het eigenlijk belangrijk dat klanten niet alleen betalen, maar ook nog op tijd? Simpel: het is de nummer 1 reden voor faillissement. Toch laten veel ondernemers het heel lang sudderen voor ze actie ondernemen. Als de betalingstermijn al maanden of zelfs meer dan een jaar verstreken is. De kans dat je dan nog betaald krijgt, is nihil.

Wil je liever van te voren zorgen dat je klanten op tijd betalen? En wil je de klantrelatie goed houden?

Hoe je dat voor elkaar krijgt, legt Mariëlle Kitsz uit in de presentatie “Verleid je klant snel te betalen: 5 tips.”

Mariëlle heeft 16 jaar (internationale) ervaring in dit vakgebied en deelt haar ervaringen graag. Zij heeft een missie om elke onderneming financieel gezond te maken én te houden.

Kom op maandag 2 juli naar Open Coffee Lansingerland om de workshop bij te wonen. Na de workshop is er nog voldoende tijd om te netwerken met andere ondernemers uit Lansingerland en omstreken. Onze Open Coffee is bij uitstek de netwerkbijeenkomst om je locale netwerk uit te breiden. Zien we je binnenkort?

 

Aanmelden kan hier: https://opencoffeelansingerland.nl/bijeenkomsten/verleid-je-klanten-snel-te-betalen-5-tips/

Wanneer? 02-07-2018 van 09:00 t/m 11:00
Waar? Kerksingel 9, 2651 CC Berkel en Rodenrijs
Investering? € 0,00
Aantal plaatsen over 50
Aantal plaatsen vergeven 0
Contactpersoon Edwin Schneider